LA MULTI ANI CONSTANTIN SI ELENA2012 !



LA MULTI ANI❗ Saby, iubito, D-zeu sa-ti fie mereu aproape, sa-ti daruiasca sanatate si  multe, multe bucurii si reusite sa-i bucuri pe minunatii tai parinti. Pupici multi de la Beta.

LA MULTI ANI❗ multa sanatate iubito, bucurii , fericire si impliniri de la copii si nepoti. D-zeu sa vegheze asupra familiei tale sa aveti  liniste si pace sufleteasca si lumina  lui D-zeu sa va insoteasca in drumurile si actiunile voastre. Mii de pupici.
  Si din partea mea   un tort personalizat de acum 40 de ani😀😀😀

Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 responses to “LA MULTI ANI CONSTANTIN SI ELENA2012 !

  1. Multumesc draga mea, ca de fiecare data imi bucuri sufletul cu ce faci pentru noi.

    Image Hosting

  2. LA MULIT ANI,ANDA,LENI,SA FITI IUBITE,DRAGELE MELE:)
    PETRECERE FRUMOASA VA DORESC!😉

  3. Buna seara iubitelor !
    Ce ospat si ce de bunatati :): Multumesc pentru urari si pentru fotomontaj , esti o artista Anda !
    Nu stiu daca comentariul meu va aparea oricum vreau sa-ti urez si eu draga mea Anda toate cele bune , multa sanatate si impliniri ! Te pupic !

Leave a Reply

