10+1 Alimente care te slabesc in talie


Surplusul de tesut adipos din zona taliei se elimina printre ultimele depozide de grasimea, astfel ca burtica si colaceii din jurul taliei se dau cel mai greu jos. Va propunem 11 alimente excelente care va slabesc in talie!////Uleiul de masline slabeste////Uleiul de masline extravirgin – adica cel obtinut din masline presate la rece – contine acizi grasi esentiali si grasimi de buna calitate, ajutand la mobilizarea grasimilor din depozite. Recunoscut ca util in dietele de slabire, uleiul de masline extravirgin are multe calorii si nu trebuie folosit in exces, chiar daca este sanatos. Recomandam o lingura de ulei de masline la o salata mare.////Cura de slabire – Supa de legume///Supa de legume este usoara, saraca in calorii, hidrateaza, reface pH-ul sanguin si totodata este o buna alternativa pentru alte preparate grase. Recomandam sa consumati supa la pranz si la cina.////Sucul de portocale bun pentru slabire////Sucul de portocale, dar si portocalele consumate ca atare contin o cantitate insemnata de vitamine, minerale si antioxidanti, fiind utile in curele de slabire. Exista si diete cu portocale astfel concepute incat alimentatia se face predominant pe baza de portocale pe parcursul curei.////Pestele si fructele de mare////Peste este bogat in acizi grasi omega 3 si omega 6 – acizi care au rolul de a scoate grasimile din depozite pe principiul “cui pe cui se scoate”. Practic fara acesti acizi initierea proceselor de slabire este deficitara! Consumati saptamanal peste si de cateva ori pe luna fructe de mare. ideal ar fi sa consumati fructele de mare zilnic atunci cand va aflati in zonele in acre acestea se consuma de rutina (de exemplu cand va aflati la mare)////Marul – aliatul curelor de slabire////Marul este un bun aliat al curelor de slabire, continand nutrienti specifici care fac marul un aliment special. Este indicat sa consumati un mar pe zi, printre alte fructe. Marul are capacitatea de a scadea zaharul si sange (glicemia) si colesterolul, fiind util si in preventia diabetului si a bolilor de inima.////Mango – fructul care slabeste////Mango este un fruct bogat in grasimi de buna calitate, fibre (de aici si consistenta fructului), antioxidanti si substante care au rol anticancerigen. Mango are un gust uleios, de aceea va indicam sa il consumati taiat marunt in salate cu alte fructe, eventual sa adaugati nuca si miere.////Legumele – utile in slabire si detoxifiere////Legumele sunt utile in curele de slabire, dar si in curele de detoxifiere, fiind bogate in minerale, vitamine, oligoelemente, fibre, grasimi vegetale, antioxidanti.////Fructele de padure contin cel mai puternic antioxidant////Fructele de padure pot fi folosite cu succes in curele de slabire, continand pe langa minerale si vitamine cel mai puternic antioxidant din natura: resveratrolul.////Ciocolata neagra in curele de slabire////Ciocolata neagra este utila in curele de slabire, fiind recunoscuta ca unul dintre cele mai puternice alimente antioxidante. Ciocolata neagra este implicata si in prevenirea aterosclerozei, fiind indicata in preventia bolilor de inima si a tensiunii mari. Va recomandam sa consumati saptamanal ciocolata neagra.////Cerealele integrale detoxifica////Cerealele integrale sunt bogate in fibre care stimuleaza digestia si detoxifica colonul. De asemenea cerealelel integrale aduc un aport suficient de vitamine din complexul B esentiale sistemului nervos, dar care totodata previn si anemia pernicioasa. De asemenea cerealele integrale contin glucide cu absorbtie lenta care asigura energia organismului pentru mai multe ore de la ingestie – de aceea este recomandat sa consumati cerealelel in prima jumatate a zilei.////Capsunile – slabesc si albesc dintii////Capsunile sunt delicioase, albesc dintii, sunt utile in curele de slabire si de asemenea prezinta si proprietati antioxidante, anticanceroase si… afrodiziace! Consumati capsune proaspete in sezonul lor, sunt o adevarata sursa de sanatate. :)

8 salate usoare care ajuta la slabit, delicioase si pline de vitamine.
1. Salata pentru detoxifiere “Maturica”
ingrediente: 100 g varza, 100 g mere, 100 g sfecla, 100 g morcov, 100 g varza de mare, 50 g prune uscate, 30 ml suc de lamaie,15 ml ulei
Se dau pe razatoarea mare legumele, se freaca ca sa lase suc, se adauga merele, prunele in prea;labil inmuiate se taie fasii. Se asezoneaza cu sucul de lamaie si uleiul Nu se foloseste sare.
2. Salata “Peria”
Ingrediente : 200 g varza, 100 g morcovi, 100 g sfecla, 100 g varza de mare, 50 g mere, 5 ml suc de lamaie,50 g prune uscate, 15 ml ulei.
Se dau legumele si merele pe razatoarea mare, prunele se taie marunt, se freaca totul bine sa lase suc, se pune sucul de lamaie si uleiul si se omogenizeaza.
Se mai poate prepara si astfel :
Se taie fasii morcovii,sfecla, ceapa, merele cubulete, caise si prune uscate, cateva merisoare sau bobite de rodie. Se poate asezona cu maioneza cu continut scazut de grasime.
3. Salata”Fresh”
2 castraveti,15 g inlocuitor de zahar, 1 legatura de marar,sare, un pic de otet
Se decojesc castravetii si se taie rondele. Se pun intr-o strecuratoare si se sareaza. Se pune o greutate ca sa iasa lichidul din ei (eu nu fac asa). Se amesteca otetul cu indulcitorul dizolvat, se pune pe foc pana aproape de fierbere se raceste si se freaca mararul in ac. solutie apoi se amesteca cu castravetii pusi intr-un bol.
4.Salata din legume
Ingrediente : 2 ardei grasi, diferite culori, 3 rosii mici, 2 praji, supa de legume, sare
Se taie fasii ardeii, se fe;iaza rosiile, se toaca marunt prazul si se amesteca intr-un castron peste ele se adauga ceapa verde maruntita si supa. Se da la cuptor 30 minute apoi se pune sare dupa gust si patrunjel tocat marunt.
5. Salata verde
Se spala si curata salata, se rupe fasii, se adauga castraveti feliati, ridichi, ceapa verde, marar, sare. Se amesteca toate ingredientele maruntite si se serveste cu maioneza cu grasime putina.
6. Salata de telina
4 tulpini de telina, 3 castraveti, 1/2 varza, sucul de la 1/2 lamaie , patrunjel sau marar (eu le pun pe amandoua).
Se maruntesc toate legumele, se pun intr-un bol si se freaca cu mainile cu putina sare. Se adauga ulei de masline sau floarea soarelui si sucul de lamaie, se amesteca bine si se lasa sa stea un pic. Se adauga verdeata tocata marunt.
7.Salata “Fantezie”
300 g telina fiarta(radacina), 250 g mere, 1 morcov, 100 g smantana cu continut redus de grasime, nuci, 1/2 portocala maruntita, sare si zahar (pt.diabetici inlocuitor).
Se da pe razatoare mare legumele, se adauga nucile maruntite, smantana si zaharul, sare. Se pun in boluri mici si se orneaza cu felii de portocala.
8. Salata cu ciuperci
150 g ciuperci,100 ml ulei, suc de lamaie, sare, piper negru, verdeata.
Se spala ciupercile si se fierb, se maruntesc si se lasa la scurs in strecuratoare. Apoi se stropesc cu lamaie si ulei, sare, piper, la sfarsit se amesteca cu verdeata maruntita(patrunjel, marar, ceapa verde).

Advertisements

One response to “10+1 Alimente care te slabesc in talie

  1. Zah─ârul, la fel de nociv ca alcoolul

    Diabetul, bolile cardiovasculare, obezitate ┼či cancer. Acestea ar fi cele mai grave afec┼úiuni provocate de prietenul nostru, zah─ârul. Nu o spunem noi, ci specialistul ├«n boli infec┼úioase tropicale, Didier Raoult, profesor la Facultatea de Medicin─â din Marsilia. S─â nu crezi c─â ├«nlocuitrii artificiali sunt mai buni. “Fructoza este o monozaharid─â prezent─â din abunden┼ú─â ├«n fructe, ├«n anumite legume ┼či ├«n miere. Aceasta are o putere de indulcire superioar─â zaharozei (zaharul utilizat curent ├«n alimenta┼úie) ┼či este ad─âugat─â des ├«n produsele procesate, precum b─âuturile acidulate. O diet─â bogat─â ├«n fructoz─â men┼úinut─â o perioad─â mai lung─â de timp afecteaz─â capacitatea creierului de a ├«nv─â┼úa ┼či de a memora informa┼úii. Nu vorbim aici de fructoza care se g─âse┼čte ├«n mod natural ├«n fructe, ci de cea artificial─â, care este folosit─â ca ├«ndulcitor ┼či conservant”, a spus profesorul universitar profesorul Fernando Gomez-Pinilla, citat de Mediafax

    Sursa: Otrava din frigider. 5 alimente care te omoar─â! – S─ân─âtate | Unica.ro

    Mezelurile, cel mai gustos cancer

    Aceasta ar fi cea mai potrivit─â expresie atunci c├ónd ne referim la produsele frumos ambalate care ne ├«mbie cu mirosul lor ├«n magazine. Pe c├ót este de pl─âcut mirosul, pe at├ót este de nociv consumul lor. Consumate ├«n cantit─â┼úi mari ┼či ├«ntr-un mod sus┼úinut, mezelurile ne pot omor├« la propriu. Aceast─â afirma┼úie este sus┼úinut─â din ce ├«n ce mai mult de speciali┼čtii ├«n domeniu. “├Än general, toate mezelurile con┼úin aditivi periculo┼či, de la coloran┼úi ┼či conservan┼úi la alte substan┼úe care ├«nlocuiesc carnea. Dac─â ├«nv─â┼ú─âm s─â citim etichetele acestor produse, ceea ce nu este greu, o s─â vedem c─â salamurile, ┼čunca, c├órna┼úii con┼úin carne ├«n procentaje destul de mici. De exemplu, parizerul con┼úine de fapt 90% sl─ânin─â ┼či ┼čorici. Crenvur┼čtii con┼úin foarte multe toc─âturi de oase, tendoane sau pieli┼úe. Practic, rom├ónii nu prea au alternative, pentru c─â ├«n Rom├ónia se g─âsesc pu┼úine mezeluri de calitate”, a declarat, pentru Libertatea, profesorul doctor Gheorghe Mencinicopschi. Specialistul spune, ├«n continuare, unde poate duce, efectiv, consumul acestor produse. “Dac─â, ├«n urm─â cu 20 de ani, un chirurg opera de cancer colorectal un pacient la c├óteva luni, acum acela┼či doctor poate avea 2-3 astfel de opera┼úii pe zi. Din cauza substan┼úelor nocive pe care le m├ónc─âm, a crescut extrem de mult num─ârul acestor afec┼úiuni grave. Cel mai indicat este s─â reducem c├ót putem de mult consumul acestor produse sau s─â facem eforturi ┼či s─â prepar─âm ├«n cas─â c├órna┼úi sau alte produse, dup─â re┼úete sut─â la sut─â tradi┼úionale”.

    Brânzeturile, falsurile din viaţa noastră

    P├ón─â acum se purtau falsurile ├«n materie de mod─â, ├«ns─â, mai nou, inspectorii de la Protec┼úia Consumatorului au descoperit o serie de falsuri flagrante ├«n alimenta┼úie. Untul are 80% ulei vegetal, la fel ┼či ca┼čcavalul sau br├ónza telemea. ├Än plus, controalele au ar─âtat c─â ├«n chefir exist─â 2,6% gr─âsime, ├«n loc de 3,3, iar br├ónza are 66% ap─â, anun┼ú─â Evz.ro.

    Legumele ┼či E-urile lor

    Anul acesta, mai mult ca oric├ónd, pericolul venit din partea legumelor este din ce ├«n ce mai mare. Z─âpada din iarna trecut─â a distrus culturile, fapt ce a dus direct la consumul produselor din import. Acestea sunt, oricum altfel, numai s─ân─âtoase nu. Greenpeace a publicat o list─â a produselor care con┼úin cele mai multe pesticide, iar ├«n fruntea listei se g─âsesc castrave┼úii, ro┼čiile, ceapa, fasolea verde, toate de import, toate foarte c─âutate ├«n orice sezon.

    B─âuturile carbogazoase, bombele cu cea din fiecare zi

    Diabetul zaharat, bolile cardiovasculare, obezitatea, cariile dentare sunt numai o parte dintre problemele care vin la pachet al─âturi de b─âuturile carbogazoase. Sucurile din comer┼ú sunt produse din prafuri, o mare parte din ele neav├ónd vreaun ingredient natural. Aceste produse sunt dezechilibrate din punct de vedere nutritiv, av├ónd un con┼úinut mare de zah─âr, cofein─â, coloran┼úi ┼či stablizatori. Potrivit studiilor, fiecare rom├ón consum─â anual 70 de litri de sucuri din comer┼ú, adic─â un total de 1,5 miliarde de litri

    Sursa: Otrava din frigider. 5 alimente care te omoar─â! – S─ân─âtate | Unica.ro Ileana Voicu Ghinea

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s