LA MULTI ANI LENI !!!


Sa ne traiesti !!!! Multa sanatate, bucurii de la copii si nepoti, bucurii, impliniri si iubire multa pentru ca meriti. Pupici multi de la noi.
Photobucket

 

5 responses to “LA MULTI ANI LENI !!!

  1. la multi ani leny,sanatate multa si tot ce ti doresti si pt k ti plac leii,un kdou in plus :***

    Photobucket

    • Fely e superba poza , bine ca leul nu vine spre mine ha ha ! Imi place mult . poti sa mi-o pui pe pagina mea de Fb sa moara dusmanii ! Multimesc , te pup !

  2. Buna dimineata !
    Nu mai trebuie sa pregatesc nimic , mi-ati facut de toate , sunteti grozave !Va multumesc din suflet pentru cuvintele ai gandurile frumoase . De la o varsta aceste evenimente nu mai sunt bucurii , pe mine ma deprima nici nu -mi place sa ma gandesc ce multi sunt :(: Va pup si va multumesc inca odata !
    Maine vin copii si facem un pic de bairam !

  3. LA MULTI ANI ❗ ❗ Leni multa sanatate si bucurii si cea ce im doresc mie iti doresc si tie 😛

    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgEJt3NyWtffrlSq_siCiyyCfoWRGIAohIavFnjbkXUhmdxMiTgw

  4. Multumesc Emi pentru urari , si eu iti doresc numai bine alaturi de familia ta !

Leave a Reply

