LA MULTI ANI FELYCUTY :!:


Astazi este ziua ta, zi frumoasa ca tine. Ti-am adus trandafiri, ca simbol al iubirii curate. Si un filmulet creat din tot sufletul. Sa fii sanatoasa, sa ai numai bucurii, fericire, iubire. O casnicie frumoasa , pana la adanci batraneti alaturi de  minunatul tau sot. Sa te ajute D-zeu sa aveti si un bebe. Viata sa-ti fie in continuare presarata numai cu satisfactii si impliniri, tot ce-i rau sa te ocoleasca. La Multi Ani fetita draga❗

PhotobucketLA MULTI ANI FELY !!!

Sa fii iubita si fericita❗ Sa ai o maternitate usoara si fara probleme, sa-mi faci un nepotel sau o nepotica buni si frumosi ca voi doi parintii, porumbeii mei frumosi si dragi. Eu va urez din tot sufletul meu de om, D-zeu sa va dea din Maretia lui. Multi pupici.
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket

39 responses to “LA MULTI ANI FELYCUTY :!:

  1. LA MULTI ANI❗❗ Sanatate fericire si numai bucurii❗

    Photobucket

  2. LA MULTI ANI , draga mea FELY! iti doresc multa sanatate,bucurii si o sarcina usoara,pupici 😉

  3. ♥multumesc din suflet de urari si surprizele pregateite :)sunteti niste dragute :* va pup si va imbratisez cu drag♥
    32felycuty

Leave a Reply

