andrei si silvia-venetia-jocul seductiei/video


alinutza 77 | June 7, 2011 at 21:28 | Reply | Edit

Silvia :
Par sa fiu posesiva atunci cand partenerul incepe sa demonstreze ca nu ma iubeste. Daca m-ar iubi, s-ar comporta ca atare si nu as avea de ce sa fiu posesiva. Cred ca acest termen il pot asocia cu frica de a-l pierde pe cel iubit! Poate ma insel, sau nu….dar ce a fost a fost. Discutii am avut cu Andrei o gramada si credeam ca asta e motivul pt care ne despartim….era, de fapt, motivul pe care voia el sa-l cred. De aceea am hotarat in data de 31 mai ca e mai ok ca eu sa vin la casa mea si sa-l las putin sa reflecteze. Ma simteam aiurea. Desi eu imi facusem bagajele pentru ca ma enervasem in urma unei discutii cu el pe tema Valentina, imi parea extrem de rau sa plec de langa el inainte de ziua lui. Chiar daca imi doream sa raman nu m-a lasat orgoliul sa-i spun “NU iubirea mea, eu raman pana ne calmam si ne revenim” pentru ca el mi-a zis “De ziua mea vreau sa fiu singur”. Mesajul a fost cat s-a putut de clar dar parca nu voiam sa accept ca mi se intampla asta. A incercat sa-mi gaseasca fel si fel de defecte si greseli pe care eu le-as fi facut, facandu-ma inclusiv pe mine sa cred ca are dreptate. NU…nu i-am gresit cu nimic! Motivele invocate de el in vederea despartirii noastre aveau legatura strict cu Valentina. Andrei mi-a zis ca sunt unele lucruri care nu ii plac la mine dar ca nu asta l-a determinat sa simta ca nu stie ce sentimente are pentru mine ci ca in mare parte vina e a lui. Mi-a zis-o cu gura lui asta si acum s-o dea intoarsa pe facebook si sa ma acuze pe mine ca nu spun adevarul. Rusinos dar cine sa se simta? Practic, in data de 31 mai am plecat din Bucuresti, condusa fiind de el la gara, pentru a-i acorda un timp in care sa fie singurel sa-si clarifice sentimentele. Eu plangeam si i-am spus ca am un presentiment urat insa el mi-a zis ca prea dramatizepentru ca noi doi nu ne-am despartit ci doar ma duc acasa la ai mei si vom vedea ce se va intampla dupa. Acum sa vad ca el minte ca noi doi ne-am despartit in data de 31 mai. Rusinos de 2 ori! De cate ori am avut discutii cu el pentru ca nu imi placea atitudinea lui fata de Valentina si niciodata nu mi-a zis ca se simte atras de ea ci din contra….o spurca dar ca imi ramane sa accept sau nu atitudinea lui. De Paste mi-a spus ca Valentina i-a dat cateva biletele in care ii spunea ca il place si ca vrea sa fie cu el, il intreba ce sentimente are pentru mine, ii spunea ca vrea sa vorbeasca cu parintii ei s-o anunte pe dna Nina ca ea il place mult etc., moment in care, in timpul schimbului de biletele, Valentina s-ar fi apucat de gatul lui si l-ar fi sarutat si chipurile el ar fi stat, ramanand blocat si ca nu stie ce a fost in mintea lui dar regreta! Eu cred ca atunci a intentionat el sa-mi dea de inteles ceva…..stiind ca sunt mai impulsiva de fel, as fi reactionat dandu-i papucii….insa surpriza pt el, L-AM IERTAT…..insa interventia mea telefonica a fost pentru ca eu credeam din suflet ca regreta si sa-l impulsionez s-o indeparteze fortat crezand ca asta vrea dar m-am inselat!!!! Amarnic! Noaptea trecuta cand am vorbit cu Andrei si Valentina, care erau impreuna in oras, am aflat ca acel sarut de care imi zicea Andrei de Paste a fost reciproc. Atunci am inteles de ce in nenumarate randuri Andrei imi spunea ca nu intelege de ce l-am iertat atunci si ca se astepta sa ma supar si sa ma despart de el pentru ca el in locul meu ar fi facut asa si m-ar fi bagat in origini! A batut mult apa in piua pe chestiunea asta si i-am spus ca el ar trebui sa ma aprecieze ca l-am iertat, pentru ca si prin asta i-am demonstrat ca il iubesc enorm. Nu a existat nicio clipa in care sa-mi spuna ca nu stie ce simte pentru mine pentru ca i s-au aprins calcaiele dupa Valentina. Daca era asa, nu mai eram atat de socata…..ci intelegeam situatia. El ma judeca si spune ca fac circ inutil si ca multe din ceea ce spun nu sunt adevarate. Rusine de 3 ori! Putea sa fie el sincer cu mine si sa-mi spuna adevaratul motiv pentru care nu mai este sigur pe sentimentele lui. Noi ne-am despartit oficial prin telefon in data de 2 iunie seara dar si atunci spunandu-mi “pentru confortul tau psihologic considera ca suntem despartit pentru ca doar asa vei putea trece mai usor peste perioada asta grea si in cazul in care se va intampla sa vin in cateva zile, luni inapoi la tine plangand, ma vei ierta, va fi totul roz iar daca nu…..vei fi impacata cu gandul”! Eu ce sa inteleg de aici? Daca a spus doar pentru confortul meu psihologic inseamna ca el nu dorea asta si nu considera ca ne-am fi despartit, nu? Ma rog… Venind ziua de vineri, intrand pe messenger, a intrat pe mine ( el fiind pe invisible) si m-a salutat cu “Neata iubi!” Din nou…ce sa inteleg de aici? Ca ne-am despartit cum a spus el pe data de 31 mai? Poate in mintea lui ne-am despartit dar verbal nu prea parea asa…. Vineri seara l-am sunat in legatura cu chestiunea dde logodit/nelogodit de pe facebook pentru ca nu stiam ce s-a intamplat, de ce spune lumea ca a disparut. Mi-a raspund doar la al doilea apel si l-am intrebat daca deranjez….iar el cu nonsalanta “Da…putin”…….moment in care m-am blocat! Printre altele l-am intrebat, frumos…fara sa-l chestionez neaparat….daca as putea sti cu cine e de il deranjez. Mi-a zis ca e cu o prietena foarte buna pe care eu nu o cunosc si i-am zis ca e ok dar mi-a picat foarte prost. In acea noapte i-am trimis niste link-uri cu niste mlodii pe facebook si un mesaj in care ii spuneam ca il iubesc si ca voi incerca s-o iau de la 0 ziua urmatoare. Sambata dimineata imi trimite un mesaj in care imi spune asa: “Buna, cred ca e mai bine sa iti spun ca noi 2 NU mai suntem impreuna. Ce s-a intamplat aseara referitor la tel tau a fost foarte penibil, ciudat si urat. Mi-ai spus ca o vei lua de la 0 si ne vom vedea fiecare de treburile lui…daca continuam in stilul asta nu e bine pt niciunul! Imi pare rau pentru tot Ai grija de tine!” In secunda 2 l-am sunat si i-am explicat ca in caz ca nu stie, atitudinea mea este una specifica unei persoane care iubeste si care se simte neputincioasa si atunci m-a sfatuit sa acord sansa in cazul in care un alt baiat va incerca sa fie cu mine si ca din acel moment orice vom vorbi va fi in calitate de orice mai putin de iubiti. Sambata noaptea m-a sunat Valentina si nu i-am raspuns pentru ca dormeam. Mi-a trimis un mesaj in care imi spunea sa nu ii mai trimit mesaje lui Andrei (din cate am inteles cineva ii tot trimitea mesaje lui Andrei de pe un numar de DIGI si ei credeau sunt eu). Nu stiam ce se intampla…..ce legatura au cei doi…..si am sunat-o! M-a intrebat daca ma simt bine stiind ca vineri seara cand l-am sunat pe Andrei si mi-a spus ca il deranjez era cu ea? Rusine de 4 ori! Am intrebat ce legatura au ei doi? Si mi-a spus ca ei sunt impreuna si ca ii pare rau pentru mine dar sa accept realitatea si sa ii las in pace! Eram buimaca….credeam ca visez, nu-mi venea sa cred ce aud! L-am cerut in momentul urmator pe Andrei la telefon….si cu aceeasi nonsalanta mi-a spus ca el nu are de ce sa-mi dea explicatii pt ca noi 2 ne-am despartit! Pe de-o parte avea dreptate dar el considerand ca a fost sincer cu mine mereu putea sa imi spuna adevarul si sa ma lamureasca de ce cu ea dupa toate circurile noastre! Mi-a demonstrat ca nu am gresit atunci cand ii reprosam atitudinea lui fata de Valentina! Ca sa nu mai spun de faptul ca Valentina radea in spatele lui de mine….ulterior facand si el lucrul asta! In acel moment mi-am spus: “Doamne, nu poate fi Andrei asta. Nu e el atat de crud si de fals”. Din pacate intuitia mea a functionat dar nu am ascultat-o pana la capat…. Cu atata degajare imi spunea ca ii pare rau ca a trebuit sa aflu asa dar ca oricum as fi aflat urmatoarea zi pe facebook. Mama era langa mine….ma auzea ca nu sunt ok….mi-a luat telefonul si a vorbit ea mai departe cu el. Primul lucru pe care i l-a spus mamei mele a fost Nu trebuia sa vina la Bucuresti dupa ce am iesit pentru ca nu am chemat-o”….uitand ca el s-a logodit cu mine si ca era un lucru absolut normal sa merg cat mai repede…….dar nu sa ajung sa-mi scoata ochii….daca ar fi tinut macar putin la mine, candva, nu ar fi facut asta. De aceea spun ca el mai mult ca sigur nu a stiut cum sa-mi spuna sa plec mai repede din Bucuresti, evitand sa-mi spuna franc in fata. A asteptat sa plec si sa incerce o relatie cu ea! Nu ma deranjeaza faptul ca si-a facut o alta relatie……ma doare ca, in ciuda a ceea ce imi spunea de ea si ce gandea despre ea, avea in plan inca dinainte sa iasa din casa sa fie cu ea, demonstrandu-mi ca idila se infiripase inca inainte de Paste dupa cum mi-au confirmat chiar ei, recunoscand ca acel sarut a fost reciproc! Am vazut ca el incearca sa paseze vina la mine si sa considere ca a fost 100% sincer cu mine…..eu dupa toate astea (si sunt doar o parte) nu prea cred ca nesiguranta lui in ceea ce ma priveste a fost cauzata de mine, de asa zisele mele greseli, dupa cum spunea. Afirmatia lui facuta mamei mele m-a facut sa fiu cat se poate de sigura ca el inca de cand era in casa, desi sustinea ca vrea sa iasa sa fie cu mine, stia ce vrea, si anume sa se desparta de mine si sa o astepte pe Valentina! Prea crud din partea lui cum m-a mintit! Dar….imi pare extrem de bine ca m-am lovit, in sfarsit, cu capul de pragul de sus……. dar in acelasi timp mi-am demonstrat ca nu poate nimeni sa-mi reproseze ceva atata timp cat dragostea mea a fost pura si neconditionata, atat timp cat am facut ce ar fi facut orice pesoana care stie sa iubeasca in lumea asta. Este trist ca trebuie sa condamnam oamenii care iubesc cu toata fiinta lor, catalogandu-i ca fiind drept naivi….NU dragii/dragele mele….aia se numesc SINCERI, PURI, CURATI. De asta consider ca nu am gresit cu nimic…..e dureros sa spui ca ai gresit ca ai iubit. Nu-mi pare rau….am mai invatat o lectie de viata! Iar ce e al meu e pus deoparte…… Mana Domnului a facut in asa fel incat sa se intample ca eu sa vin marti acasa. Mai era foarte putin si ramaneam si de ziua lui dar cu gandul ca voi pleca urmatoarea zi…adica joi. S-a anuntat la stiri ca trenul cu care as fi venit eu joi acasa a deraiat. Acest lucru mi-a dat puterea sa nu vars o lacrima pentru Andrei si pentru tradarea lui…..eu nu o pot numi altfel! Toata familia mea se mira si se sperie cat pot fi de tare…..chiar si eu ma mir. Acum poate inca sunt in stare de soc si nu realizez pentru ca s-au intamplat toate foarte repede. Oricum sunt convinsa ca voi trece cu bine de situatia asta iar daca va fi nevoie voi apela chiar si la un ajutor profesionist fara nicio rusine. Ceea ce simt acum nu e nici ura, nici iubire, nici ciuda…..nu e nimic, in acest moment nu simt nimic, niciun sentiment…….Cred ca m-a intarit foarte mult experienta astA fost urat din partea lui Andrei sa faca asta dar la urma urmei fiecare face ce stie…..eu am iubit iar el….s-a cam jucat cu mine pretinzand ca el e foarte sincer. Da…a fost dar mi-a spus doar o parte….nu mi-a zis, de fapt, care e cauza reala. Trist dar se pare ca ne putem insela in privinta oamenilor de la care nu ne-am astepta sa faca atata rau si sa stie sa se prefaca atat de bine! Am simtit nevoia sa va explic in detaliu cam cum s-a intamplat…voi ma puteti judeca ca m-am plans, ca sunt fustrata, ca mi-e ciuda, ca sunt geloasa…..ce vreti voi….poate ca e putin din toate! Atata timp cat voi va dati cu presupusul si va puneti intrebari, consider ca noi suntem in masura sa va raspundem, fiecare cu ce varianta vrea! Pot jura cu mana pe inima ca asa am perceput eu lucrurile si asa am facut eu lagturile….si mai sunt atatea dar mi-ar lua ore bune sa le detaliez. este trist dar adevarat. Nu regret nimic…..am facut ceea ce am simtit, ca de fiecare data, ca acum, de altfel! Poate putin mai multa retinere din partea mea nu strica dar asa a fost dat sa fie….sunt o fire puternica capabila sa infrunte orice pe lumea asta. In momentul de fata scopul meu principal este sa-mi vad de viata mea profesionala si atat. Dragostea va veni cand e dat sa vin….nu am s-o caut! ~IN VIATA TOATE SE INTAMPLA CU UN SCOP~ am scris un roman dar nu am avut ce face…asa am simtit! Daca va deranjeaza….ignorati-l sau il puteti citi….eu zic ca va raspundeti la multe intrebari

 

 

dak vrei sa deskrci ,intra pe pagina mea de youtube

One response to “andrei si silvia-venetia-jocul seductiei/video

Leave a Reply

