David Wilcock – Drumul catre Inaltare


citind ce a postat beta zilele trecute pe pagina de enjoi,am zis sa ma interesez mai mult si sa va aduc si voua,eu am gasit mult mai mult insa nu cu traducere,dar am gasit aceste videoclipuri si i multumesc celui ce a facut traducerea(niculaegeorgepion)😉

e mult de urmarit , dar dak te intereseaza asemena lucruri merita vazut,te ntrebi despre ce e vb?ei bine: oznuri,dimensiuni,3-5-6, inaltare,adeneu,onoare…te las sa vezi😉

 

One response to “David Wilcock – Drumul catre Inaltare

  1. Extraordinar de interesant. Tulburator.Foarte multe lucruri adevarate de care noi oamenii nu tinem seama si intra-adevar datorita noua se intampla toate cataclismele naturale. Noi le provocam si tot noi spunem ca nu ne mai rabda D-zeu pentru ca suntem rai si pacatosi dar nu facem nimic pt. a deveni mai buni , mai pozitivi. Asa cum am mai spus si cum am inteles eu, oamenii in general nu au constiinta bine echilibrata, indiferent de greseala pe care o fac alearga sa gaseasca o motivatie sa fie mereu alceva sau altcineva vinovat de atitudinea lor. Sigur ca nu e o consolare dupa cum am spus si trebuie sa privim adevarul asa cum este cu duritatea lui. Avem liberul arbitru si de el trebuie sa tinem f. mult seama dar asta traim acum, s-a uitat de el.

Leave a Reply

