conspiratie monolitica/monolithic conspiracy


TREZITI VA!!!         /           WAKE UP!!!

SI SPUNE TI TUTUROR DESPRE!!! / AND TELL EVERYBODY ABOUT!!!

3 responses to “conspiratie monolitica/monolithic conspiracy

  1. Felicitari Fely, foarte interesant si rational in acelas timp. Trebuie sa vedem mereu partea plina a paharului. Sa incercam sa ne lasam mai greu manipulati. O particica din ce s-a relatat in aceste filmulete se intampla si la noi , guvernantii nostri de acum sunt asi in arta manipularii. Trebuie sa ne trezim, nu degeaba ni s-a dat liberul arbitru, ori ne straduim, ori pierim.

  2. eu sunt treaza,incerc pe cat posibil sa trezesc si pe altiii(aducand informatii…)totul depinde de noi,nu trebuie sa ne lasam manipulati si sa renuntam la libertatea kre ne a fost data de Dumnezeu.intradevar i romania,e doar o mik parte din ce sa relatat insa ei vor incet incet,de data asta “joak o alta krte” razboiul e inceput deja…eu voi prefera sa mor decat sa i las sa mi implanteze chipul,acolo vor ei sa ajung k sa ne poata controla si manipula ,ori cumm cei ce nu vor accepta vor avea zile grele,sunt constienta dar cum am spus,voi prefera sa mor !…..
    de preferat ar fi k noi(cu totii )sa nu acceptam aceasta mizerie de chip sa spunem NU !!!

  3. Asa este draga mea dar e f. greu sa avem unitate globala, vezi ce greu e sa o avem pe cea nationala. Oamenii au lasitate multa si de frica unii fac tot ce li se cere fara sa gandeasca. Nu inteleg de ce le este frica de moarte pt. ca ea nu exista este inceputul unei alte vieti la o alta dimensiune. Si eu prefer moartea decat sa fiu constransa sa fac ce vor satanele si mai ales pt. credinta mea accept moartea ca pe o binefacere. Nu vreau alta credinta nu vreau nimic de la nimeni , vreau sa traiesc asa cum m-a lasat D-zeu daca nu se poate mai bine moarta.

Leave a Reply

