icoana facatoare de minuni


4 responses to “icoana facatoare de minuni

  1. ce sa zic… kre sunteti din acea zona,profitati de ocazie😉

  2. UN AJUTOR CA SUNTEM O FAMILE AMARATA SI NU AVEM BANI DE MANCARE VA ROG MULT SUNT FLORIN DIN BUSTENI SI AM 15 DE ZIUA MEA NU AM AVUT CE SA PRIMESC CA PARINTII MEI NU AU AVUT BANI SA FACA UN CADOU VA ROG DACA VRETI SA MA AJUTATI VA LAS NUMARUL MEU DE TELEFON 0731806200

  3. Da eu nu inteleg cum vine asta, nu avem ce manca dar avem telefon mobil, oare cati oameni nevoiasi isi permit sa aibe asa ceva. Eu ajut oamenii dar nu pe cei din virtual asa ca o sa vin in Busteni sa ma interesez, in virtual sunt multi oameni de nimic care induc lumea in eroare si profita de naivitatea lor.

Leave a Reply

