nici chiar 1000 de ani


4 responses to “nici chiar 1000 de ani

  1. mie mi plac versurile,iar ref la daniela eu stiu k e o fata kre a trecut prin multe si a facut totul pt mama ei,iar asta e un lucru de apreciat !

  2. offfffffffffff,FELY de LIVIU imi place dar de DANIELA ,ba

  3. da FELY stiu asta dar gesturile ei pe scena nu-mi plac este prea provocatoare si o stiu de f. multi ani cand era f. indecent pe scena

  4. banu i ochiul… si avand nevoiede bani a fact ce a stiut ea pt a face bani
    eu n o condam si nu condamn pe nimeni,fiekre e lier sa fak ce vrea cu viata lui,Dumnezeu ne a dat aceasta libertate,acu depinde fiekre cum o foloseste😉

Leave a Reply

