Am sa plang pentru tot ce am trait


4 responses to “Am sa plang pentru tot ce am trait

  1. noutati,noutati ,alta pagina ,vad ca perseverezi mereu FELI felicitari
    mie nu-mi plac deloc manelele ,sa nu te superi ca-ti spun asta ,dar aceasta melodie trebuie sa recunosc ca-mi place si mai am una care imi place f. mult ,o canta GUTA si RAOUL se numeste FENOMENAL

  2. da anana vreu sa impac toate preferintele😉 si mie mi place melodia asta si ii m ai placea cuiva😉 cristinei de la npm.cristinik ti o dedic ,chiar dak m ai km suparat tu spre finalul editiei,mi ai fost draga la nceput😉
    insa pe diana o felicit a meritat premiul din plin🙂 diana te pup si toate cele bune❗

  3. ha,ha,ha FELY nu va inteleg cu faptul ca nu am fost fan DIANA ,zau nu inteleg asta a fost parerea mea asa cum si alte pers. au vazut la alti concurenti alte pareri,dar daca yo eram contra DIANEI mai spre sfarsit ,va intelegeam,dar yo de la inceputul editiei nu am avut o parere buna asa ca nu trebuie sa se spuna ca ash fi avut ceva cu voi care a-ti fost fan,in fine nu mai conteaza acum ,dar in viatza mea nu mai comentez npm ci urmaresc si nu comentez ata ,nu de alta dar parerile sant impartite si yo kiar nu am reprosat nimic nimanui ,dupa cum am fost yo persecutata de unele pers. si kiar ma urasc la ora actuala ptr. DIANA ,dar nu e corect si cinstit acest aspect ca nu am fost unica care nu am fost fan si asta nu inteleg

  4. m i se pare normal k fiekre sa aive favoritii lui😉

Leave a Reply

