mai am un singur dor


5 responses to “mai am un singur dor

  1. ..pentru necunoscuti.Cu nostalgie si placere am ascultat videoclipul.Minunat!

  2. bun venit IKEEA pe blogul lui FELY si te mai asteptam sant lucruri minunate aici ,iar pe pagina de enjoy SE DISCUTA ZILNIC LA ORICE ORA TOT TIMPUL CU CELE CARE VIN PE BLOG ,TE ASTEPTAM SI PE TINE

  3. EMINESCU este singurul poet nemuritor,nu va mai fi altul ca el niciodata ,in care sa-si exprime viata ,sentimentele si tot ce a simtit in sufletul lui
    felicitari FELY ptr. aceasta pagina frumoasa

  4. Sunt mandra ca sunt romanca. Acum plange sufletul in mine pt. ce se intampla cu tarisoara mea si cu poporul ei. N-am sa inteleg niciodata cum de nu stim sa ne apreciem valorile in timpul vietii, abia dupa ce trec in nefiinta incepem sa ne trezim.

Leave a Reply

