to be or not to be


😀

Micul secret

Intr-o zi, in gradina Eden, Eva ii spune lui Dumnezeu:
– Doamne, am o problema!
– Care e problema ta, Eva?
– Doamne, stiu ca tu m-ai creat, mi-ai dat aceasta minunata gradina si toate aceste animale fantastice si mi l-ai pus si pe acest sarpe groaznic de hazliu langa mine, dar pur si simplu nu sunt fericita.
– De ce nu esti fericita, Eva? veni intrebarea de sus.
– Doamne, sunt singura, si m-am si saturat sa tot mananc mere.
– Bine, Eva, in acest caz am gasit o solutie la problema ta. Voi crea pentru tine barbatul, si ti-l voi pune alaturi.
– Dar ce este acela, un barbat?
– Acest barbat este o creatura ratata, cu multe greseli si trasaturi urate de caracter. O sa te minta, o sa te insele si o sa fie incredibil de vanitos si increzut. Intr-un cuvant, iti va face viata un calvar. Dar va fi mai
mare, mai puternic si mai rapid, si va avea placerea de a vana si ucide lucruri. Va arata comic atunci cand se excita, dar fiindca te-ai plans il voi crea astfel incat sa iti satisfaca nevoile carnale. Va fi lispit de
umor si va iubi mai mult decat orice altceva luptele sau joaca cu mingea. Nu va avea nici prea multa minte, astfel ca va avea nevoie de sfatul tau pentru a putea gandi corect.
– Pai suna fantastic, spuse Eva ridicand din spranceana. Unde-i buba? intreba ea.
– Ei bine, il poti avea cu o singura conditie.
– Si care e aceasta, o Doamne?
– Dupa cum am spus, va fi mandru si arogant si se va admira mai tot timpul pe sine. Va trebui sa il lasi sa creada ca el a fost primul creat. Nu uita, acesta trebuie sa ramana micul nostru secret.
Stii tu…ca de la femeie la femeie.”

😀

Eu si sotia mea cunoastem secretul pt a mentine o casatorie solida:
1. De doua ori pe saptamana mergem intr-un restaurant dragut, bem vin, mincare
buna si companie… ea merge marti, eu vineri.
2. Dormim in paturi separate, eu la Milano, ea la Genova.
3. O duc peste tot, dar ea reuseste mereu sa gaseasca drumul inapoi.
4. Am intrebat-o unde vrea sa mearga pentru aniversarea casatoriei si mi-a
raspuns: “intr-un loc unde nu am mai fost
demult”. I-am sugerat bucataria.
5. Ne tinem de mina mereu. Daca nu o fac, incepe sa cheltuiasca.
6. Are un robot de bucatarie electric, un storcator electric, un prajitor
electric si zice ca sint prea multe in casa, nu are loc de ele unde sa stea. Asa ca i-am cumparat un scaun electric.
7. Mi-a spus ca masina nu merge, ca are apa in carburator. Am intrebat unde e masina: “in lac”.
8. A facut o masca de argila. Pentru doua zile a fost frumoasa foc. Apoi si-a spalat masca de pe fata.
9. A urmarit camionul de gunoi, urlind dupa el: sunt in intirziere pt gunoi? Soferul a raspuns: nu, salta inauntru.
10. Aminteste-ti mereu, casatoria e prima cauza a divortului.
11. Nu am vorbit sotiei mele pt 11 luni. Nu indrazneam sa o intrerup.
12. Ultima cearta a fost din cauza mea. A intrebat “ce e pe televizor”, iar eu am raspuns: “praf”.
13. La inceput, Dumnezeu a creat pamintul si s-a odihnit. Apoi a creat barbatul si s-a odihnit. Apoi a creat femeia. Si nici omul, nici Dumnezeu nu s-au mai odihnit niciodata

😀

Iata cateva secrete pentru kre noi le placem domnilor

1. Miros intotdeauna bine,

2. Felul in care isi lasa capsoarele pe umerii nostri

3. Ce dragalase sunt cand dorm

4. Usurinta cu care se potrivesc in bratele noastre

5. Felul in care te saruta si, ca prin minune, totul devine perfect

6. Ce haioase sunt cand mananca

7. Le trebuie ore intregi pentru a se imbraca, dar la sfarsit iti dai

seama ca

a meritat asteptarea cu varf si indesat

8. Pentru ca sunt calde chiar si atunci cand afara sunt minus 30 de

grade

9. Faptul ca arata bine indiferent ce haine poarta

10. Modul in care cauta complimente in stanga si-n dreapta, chiar daca

stie ca o consideri cea mai frumoasa fata de pe Pamant

11. Ce simpatice sunt cand discuta sau se cearta

12. Modul miraculos prin care mana ei o gaseste tot timpul pe a ta

13. Zambetul ei

14. Felul in care te simti cand ea te suna chiar dupa ce ai rezolvat

ceva

nasol

15. Felul in care zice "hai sa nu ne mai certam" chiar daca se stie

clar ca

in maximum o ora...

16. Felul cum te saruta dupa ce faci ceva dragut pentru ea

17. Felul cum te saruta cand ii zici "te iubesc"

18. de fapt... doar felul cum te saruta.

19. Cum se arunca in bratele tale cand izbucneste in plans

20. si apoi cum isi cere scuze pentru ca a plans pentru ceva atat de

neimportant

21. Pentru ca te pocneste si se asteapta sa te doara

22. felul in care isi cere scuze atunci cand chiar doare... (chiar daca

noi nu

recunoastem niciodata!)

23. felul in care spune "Imi lipsesti"

24. felul in care ti-e dor de ea

25. felul in care lacrimile ei te fac sa vrei sa schimbi lumea, ca sa

n-o mai poata rani nimeni, niciodata... indiferent daca le iubesti, daca

le urasti, vrei sa dispara de pe fata pamantului sau simti ca n-ai

putea trai fara ele...asta nu conteaza. Pentru ca macar o data in viata,

una dintre ele devine totul pentru tine. Iar atunci cand vi se intalnesc

privirile, te scufunzi in adancurile sufletului ei si spui milioane de

lucruri fara nici un cuvant; atunci iti dai seama ca viata ta e

iremediabil cuplata la bataile inimii ei.

Le iubim pentru miliarde de motive. Le iubim nu cu mintea, ci cu inima.

12 responses to “to be or not to be

  1. interesant

  2. Foarte frumos ai redat motivele pt. care o femeie merita iubita, esti foarte profunda si deosebit de sensibila. Ce bine ar fi daca ar fi multe femei ca tine, nu ar regreta D-zeu ca ne-a creat.

Leave a Reply

